Szinetár Miklós: „A szakma fontos, de a világlátás még inkább” /papageno.hu/

Női forradalmak Barcelonában – Interjú Carmen Dalmau kurátorral /papageno.hu/

Tisza Kata: „Sok múlik rajtunk, de nem vagyunk mindenhatóak” /papageno.hu/

Fesztbaum Béla: „Molnár Ferenc érvényessége és népszerűsége állandó” /papageno.hu/

Gyimesi Emese: „Szendrey Júlia új arcát ismerhetjük meg" /papageno.hu/

A szín kacag, a mondanivaló sír – Soós Nóra exkluzív tárlatvezetése /papageno.hu/

Rudolf Péter: „Meg kell tudnunk élni a kis dolgok szentségét” /papageno.hu/

Oszvald Marika: „Piszkosul el vagyok kényeztetve” /papageno.hu/

Delov Jávor: „Az improvizáció túlmutat az öt vonalon” /papageno.hu/

Kovács D. Dániel: „Élet-halál ügy hiteles előadást létrehozni” /papageno.hu/

Székely Kriszta: „Hedda más összetételű nő, mint amit megszoktunk” /papageno.hu/

Farkas Ádám: „Közös gondolkodásra, vitára inspirálunk” /papageno.hu/

„Tartozunk a társadalomnak” - Vecsei H. Miklós és Gyöngyösi Zoltán a Vígszínház új bemutatójáról /papageno.hu/

„Vivien Leigh átütő sikert arat a mai napig” – interjú Kendra Bean filmtörténésszel /papageno.hu/

Keleti Éva: „A jó portré a lelket mutatja meg” /papageno.hu/

Kern András: „Nagyon drukkolok a fiataloknak” /papageno.hu/

Hernádi Judit: „A színház nem múlik el" /papageno.hu/

Bach Kata: „A gyűlölködés hosszú távon sehova nem vezet” /papageno.hu/

Zsigmond Emőke: „Alulról kezdeném az építkezést” /papageno.hu/

Bán Bálint: „Ez nem az SZFE-ről, hanem a szabadságunkról szól” /papageno.hu/

Galambos Erzsi: „Soha nem kellett szerepet kérnem” /papageno.hu/

„A folytonos változás drámája” - Interjú Zsámbéki Gábor rendezővel /papageno.hu/

Kútvölgyi Erzsébet: „A színpad az a tér, ahol tilos csalni” /papageno.hu/

Bán János: „Nem a nemzeti, hanem a jó előadás az érvényes” /papageno.hu/

Reisz Gábor: „Enyedi Ildikó felszabadította bennem a művészi gátlásosságot” /papageno.hu/

Pokorny Lia: „A színpad nem rólam szól, hanem azokról, akiknek játszom” /papageno.hu/

Valló Péter: „Gazdasági, politikai érdekek vannak, humánus döntések nincsenek” /papageno.hu/

Dobos Tamás: „Nem az egyéni érdek, hanem a közös ügy viszi előre a munkát” /papageno.hu/

Török Ferenc: „Erős a történet abszurd humora” /papageno.hu/

„Az együttműködés hívei vagyunk” – megnyitott a Theaterkunst budapesti bemutatóterme /papageno.hu/

„Felnyitotta az emberek szemét” – interjú Gajdó Tamással a Latinovits-kiállításról /papageno.hu/

„Erősíteni kell az igényes tárgykultúrát” – interjú Hidasi Zsófiával a Florárium-kiállításról /papageno.hu/

„Ötödik sebességre kapcsol a magyar film” - Interjú Ráduly Györggyel és Kurutz Mártonnal /papageno.hu/

Dóra Béla: „A tehetséget nem lehet eltörölni” /papageno.hu/

Az értékközvetítés nem elitista allűr - Interjú Keresztes Balázs irodalomtörténésszel /papageno.hu/

Peremartoni Krisztina: „Majdnem minden generáció megél egy globális krízist” /papageno.hu/

Fodor Orsolya: „Az Orlando egy négyszáz éves felnövéstörténet” /papageno.hu/

Mohai Tamás: „Izgalmas, hogy önálló döntéseket kell hoznom” /papageno.hu/

Mészáros Piroska: „A pénzkeresést nem hagyhatjuk ki az életünkből” /papageno.hu/

Trokán Nóra: „Fogadjuk el magunkat” /papageno.hu/

Rezes Judit: „A család az a közösség, ahová mindig vissza lehet térni” /papageno.hu/

Borbély Alexandra: „Ki kell törni a biztonságos keretekből” /papageno.hu/

Szakács Hajnalka: „Saját elvárásainknak akarjunk megfelelni, ne a társadalmi konvencióknak” /papageno.hu/

Vándor Éva: „Az online tér remek alternatíva, de mégsem igazi színház” /papageno.hu/

Szász Júlia: „Shakespeare Júliája egy nagyon is modern nő” /papageno.hu/

Tiszeker Dániel: „A sokírós projektben hiszek” /papageno.hu/

Krajcsó Nelli: „Hajlamosak vagyunk elhaladni az életünk mellett” /papageno.hu/